NOK-stugan

Skidsäsongen 2023/2024 är fortfarande utmärkta!

Konstnöspåret i Nordansjö är öppet hela vintern. Öppet Hus är det i NOK-stugan varje helg (lö-sö t o m 17 mars) kl 10-16.  Ingen servering 16-17 mars.

Stugan är öppen för ombyte/dusch mot avgift.
Även tisdagar kl 18-21 är stugan öppen för ombyte, dusch och bastu. Vissa tisdagar serveras en soppa med tillbehör på kvällen.

Välkomna!

---

Norbergs OK:s klubbstuga består av två före detta sågverkskontor för Nordansjösågen. De ligger i anslutning till den 1:a vätskekontrollen på det välkända skidloppet Engelbrektsloppet. NOK-stugan har plats för c:a 50 sittande. Naturligtvis finns även omklädningsrum och bastu.

Från NOK-stugan utgår ett elljusspår som mäter 2,7 km samt flera motionsspår mellan 1,5 och 10 km.
Engelbrektsloppets skidspår passerar utanför stugan och man når lätt de olika slingorna.
Klubben har aktuella orienteringskartor runt hela Norberg och klubbstugan är en bra utgångspunkt. Terrängen närmast klubbstugan är mycket varierad.

Klubbstugan är öppen tisdagar mellan kl.18:00 och 20:00.

För bokning av klubbstugan kontakta:
Per-Arne Eriksson 070-660 68 43.

Här hittar du NOK-stugan:

NOK-Stugan Karta

Norbergs OK - Orientering Engelbrektsgatan 73 73831 Norberg